środa, 22 października 2014

Kartki dla wyjątkowych osób


Ostatnio trochę Wam przynudziłam, więc dziś będzie szybko. No bo i co można pisać o kartkach? Powstały one z myślą o bardzo wyjątkowych osobach. Ostatni mam wrażenie, że w moim życiu są sami wyjątkowi ludzie, ale to może przez fakt, że unikam negatywnych emocji i w każdym staram się dostrzec dobro. Pewnie to naiwne z mojej strony, ale tak po prostu żyje się przyjemniej.
Pierwsza kartka powstała na urodziny Babci Jasi (to babcia mojego Męża, kobieta – dynamit).


Kolejna to część mojej przesyłki dla Szymki z okazji wygranego candy. 


Dwie następne zrobiłam dla Przyjaciół, o których już Wam pisałam. To naprawdę fantastyczni ludzie i bardzo się starałam, żeby trafić w ich gust. 



Last, but not least – kartka dla mojej kochanej Teściowej. Tu starałam się po stokroć, bo wiecie, jak to jest z teściowymi… No po prostu musiało być wyjątkowo!


Tymczasem przygotowujemy z Mężem większy  projekt, oczywiście dla Łucji. To wspaniałe, kiedy robimy coś razem dla naszego dziecka. Może i moglibyśmy kupić, albo poprosić kogoś o sprezentowanie jej tego na zbliżające się, drugie urodziny. Ale jak możemy to zrobić sami, zupełnie po swojemu, wkładając w to mnóstwo pracy i serca, to staje się to po prostu magiczne. Ale o tym napiszę już następnym razem, bo przecież miało być krótko.
Uściski!

7 komentarzy:

  1. wszystkie kartki piękne, każda ma swój niepowtarzalny urok

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Podziwiam Twoje umiejętności :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , ale mnie oczarowała ta pierwsza, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki i jak ładnie napisane o teściowej

    babcia dynamit? a to dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne robisz karteczki... ehh powoli zaczynam być... zazdrosna ;-)))
    Uściski zasyłam jesienne - mgłą zasnute ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka dla Babci - Dynamitu REWELACJA!!! Pozostałe też cudne:))) Bardzo podoba mi się Twoje podejście to życia, ja mam teraz podobnie, myślisz, że długo tak damy radę;)? Trzymam kciuki i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, kiedyś bywałam u Ciebie a Ty u mnie... Mam nadzieję że znowu będziemy do siebie zaglądać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)